Thursday, April 8, 2010

bile nana pun menulis





salam...hai sume..hahaha..aku la nana...name penuh aku nur amalina binti aziz...aku yg wat blog ni..bukan ap saje mngisi mase lapang..yang sebenar nye ak dah tade fb..tu yg ak wat blog ni untuk ak dan kawan2 membuat luahan.hahahha..ak sebenar nye tak pandai nk tulih panjng2 ni..tapi hentam je la..hiii...
cter serba sikit ttng diri aku,...aku asal orang perak....merantau ke selatan johor ni.....memng lame gile ar perjalanan kalo ak nak blik tu..hahaha..erm..kat utm ni aku amik kos managementn technology...ak senanye minat nak jadi cgu...jadi aku harap ak dapat jugak jadi cgu satu hari nanti wpun jalan aku agak sukar..erm..usahe tangge kejayaan..."hardwork will defintely be reward, the rest is believe in yourself"...mak....rindu...hiii(kuar tajuk)..erm...kawan2....nth la..aku anggap sume kawan aku..same je..tak de makne nak pilih2 kasih..cume kat sini ak nak mention satu bende je..aku paling tak suke kawan yang...suke cakap besar,mmbngge diri,mengade2,suke pakse2 aku buat bnde yg aku tak suke, nk konkong hidup ak,amik kesempatan n jatuhkan maruah aku,...tu je..hiii..aku cam ni.ar...jadi diri sendiri...aku tak nak jadik org lain....aku mmg periang,ske melawak,menyakat mmnber2,tapi once aku series,aku btol2 series..so be aware with me ok...
         pape pun hidup mesti gembira..jgn sedih2...kite kene yakin dengan Allah dan pade diri kite sediri jugak wpun esok belom pasti ade..              ..............................~the end~..............................................................

No comments:

Post a Comment